FAQ- pytania i odpowiedzi

Zamówienia i płatności

Składnie zamówień w sklepie Protect24 realizuje się, w bardzo przyjemny sposób 😊
Jeżeli chciał(a)byś otrzymać szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania, zadawane przez zamawiających, zapraszamy do lektury poniżej.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub w formie e-mail?

  • Platforma została przygotowana we współpracy z Naszymi klientami, z którymi współpracujemy (w ramach obsługi bhp), w taki sposób, aby można było w bardzo przyjemny i prosty sposób zrealizować swoje zamówienie.
  • Dbając o wysoki standard realizowanych zamówień oraz bezpieczeństwo, z przykrością informujemy, że na dzień dzisiejszy nie przyjmujemy i nie realizujemy zamówień w formie telefonicznej, jak również, w formie e-mail. 

    Czy mogę anulować zamówienie?
  • Oczywiście, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przez Nas wysłane
  • W takiej sytuacji prosimy o kontakt z bok@protect24.com.pl
  • Jeżeli zamówienie zostało wysłane, nie ma możliwości jego anulowania
  • W takiej sytuacji, prosimy o odebranie paczki oraz dokonanie zwrotu zamówienia, zgodnie z procedurą zwrotów, która znajduje się w zakładce "zwroty i reklamacje".

Podczas dokonywania płatności, pojawił się błąd?

  • Jeżeli doszło do takiej sytuacji, w pierwszym kroku należy sprawdzić konto bankowe oraz e-mail.
  • Jeżeli kwota została pobrana z konta bankowego, ale e-mail z informacją nie dotarł, prosimy o sprawdzenie maila i folderu SPAM.

    Czy płatności na Protect24 są bezpieczne?
  • Płatności na www.protect24.com.pl obsługiwane są m.in. przez platformę imoje, której właścicielem jest Ing Bank Śląski, współpracujący z bardzo dużą liczbą sklepów e-commerce, co zapewnia bardzo wysoki poziom i standard bezpieczeństwa transakcji.
  • Wszystkie płatności, odbywają się, za pośrednictwem bezpiecznego połączenia.
     

     Czy jest płatność za pobraniem?

  • Nie realizujemy płatności za pobraniem w Polsce oraz za jej granicami
  • W zamian za to, wdrożyliśmy odroczoną płatność do 21 dni, która pozwala na robienie zakupów, np. kupujesz spodnie ma 


Reklamacje-gwarancje

W sytuacji gdy, zamówiony produkt uległ uszkodzeniu i/lub masz pytania dotyczące gwarancji, tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez osoby kupujące przez Naszą platformę handlowo-usługową.
Wystarczy, że klikniesz w ‘czytaj więcej’


Jaki jest okres gwarancji produktów?

  • Producenci, z którymi współpracujemy dają swój okres gwarancji, pod konkretnymi warunkiem spełnienia określonych wymagań.
  • Jakie są warunki gwarancji na produkty zakupione w Protect24.com.pl należy spełnić?
  • Jeśli zaraz po zakupie stwierdzisz, że produkt został uszkodzony w transporcie, natychmiast wymienimy go na nowy pod warunkiem, że będziemy mieli go na stanie.
  • Jeśli produkt zepsuje się w ciągu 2 letniego okresu gwarancyjnego na skutek wad fabrycznych, wadliwego materiału lub błędów konstrukcyjnych dokonamy bezpłatnej naprawy lub wymienimy produkt na nowy.
  • Sklep Protect24 zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji odnośnie naprawy lub wymiany towaru.
  • Naprawa lub wymiana nie przedłuża ani nie zastępuje pierwotnego okresu gwarancyjnego.
  • Pamiętaj aby zawsze używać zakupionego towaru zgodnie z zaleceniami producenta (użytkowanie, pranie, itp.), uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania nie podlegają gwarancji.
  • W razie wady fabrycznej zakupionego towaru, skontaktuj się niezwłocznie z nami.
  • Uszkodzony produkt należy dostarczyć do naszego sklepu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu do klienta
  • W przypadku napraw nie objętych gwarancją lub napraw dokonywanych po jej upływie zostaną naliczone dodatkowe koszty wysyłki.

Dostawa, czas dostawy  

Zastanawiasz się, czy otrzymaliśmy Twoje zamówienie?
A może nurtują Cię pytania, jak to będzie gdy zamówisz u Nas produkty?
Czy platforma, na której jesteś, jest bezpieczna?
Jak wygląda dostawa? Na te i inne najczęściej pojawiające się pytania, odpowiedzi możesz sprawdzić po kliknięciu ‘czytaj więcej’

Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?

  • Przy każdym produkcie widnieje orientacyjny czas dostawy.
  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail i/lub podany numer telefonu.

W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?

  • Gdy zamówienie zostanie spakowane, otrzymasz numer do śledzenia paczki, dzięki któremu będziesz wiedział(a) na jakim etapie znajduje się realizacja Twojego zamówienia.

Robiąc zakupy, na platformie protect24.com.pl mogę czuć się bezpiecznie?

  • Mając na uwadze, bezpieczeństwo Naszych klientów, nasza platforma jest opatrzona certyfikatem SSL, który regularnie odnawiamy, w myśl naszego hasła ‘bezpieczeństwo na co dzień’


Wysyłka zamówień

Każde zamówienie jest dla Nas ważne i traktujemy je z taką sama starannością i takim samym wysokim priorytetem.
Dlatego dokładamy wszelkich starań aby zamówiony asortyment dotarł do Ciebie jak najszybciej.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki w Polsce i na terenie Europy dostępne są pod poniższymi linkami

Od kiedy liczy się czas wysłania zamówionego produktu?

  • Dbając o wysoki standard oraz przejrzystość zamówień, realizacja zamówienia następuję po sprawdzeniu dostępności produktu oraz po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym, do godziny 10:00
  • Nie realizujemy zamówień, na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu
  • Od godziny 10:30 realizujemy zamówienie i/lub przekazujemy informację zamawiającemu w formie e-mail, np. na temat braku towaru i/lub możliwości wydłużenia terminu dostarczenia zamówienia

Zwroty i wymiana

Jeżeli pomyliłeś/pomyliłaś się podczas zakupów, lub po prostu chcesz zwrócić towar, zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziani na pytania, związane ze zwrotami

Jaki mam czas na zwrot zamówienia ?

  • Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, lecz zanim to zrobisz zapoznaj się również z poniższymi informacjami, dotyczącymi zwrotów
  • Zwracane przez Ciebie artykuły, zakupione w Protect24 muszą być kompletne oraz nieużywane tzn. tak jak zostały zakupione tak powinny zostać zwrócone
  • Nie przyjmujemy zwrotów asortymentu, który nosi ślady jakiegokolwiek użytkowania oraz asortymentu, który był personalizowany (nadruk) na indywidualną prośbę klient
  • Zwracający towar ponosi ryzyko związane z uszkodzeniem paczki podczas transportu
  • Bardzo ważne jest, aby zwracany produkt był bardzo dobrze zapakowany
  • Drugim bardzo ważnym elementem zwrotu, jest zachowanie dowodu wysyłki do momentu otrzymania przez nas paczki
  • Jak wygląda procedura zwrotu produktu?
  • W przypadku chęci zwrotu towaru z powodu reklamacji, prosimy o wcześniejszy kontakt z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy https://www.protect24.com.pl/kontakt
  • W przypadku uszkodzenia produktu skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie. https://www.protect24.com.pl/kontakt
  • Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt jest objęty gwarancją, koniecznie prześlij nam bardzo dobrej jakości zdjęcia uszkodzonego produktu, co skróci czas realizacji reklamacji.
  • W opcji zwroty i reklamacje, znajduje się formularz, który należy wypełnić w sposób jasny i przejrzysty.
  • Następnie, wykonaj skan i prześlij go do Nas na bok@protect24.com.pl wraz z załączonymi zdjęciami reklamowanego produktu

Czy ponoszę koszty zwrotu zamówionych produktów?

  • Wysyłka zwracanego towaru, jest taka sama jak złożone zamówienie tzn. jeżeli towar został wysłany, przez InPost Paczkomat,  zwrot towaru również będzie przez InPost Paczkomat
  • Zwracający towar ma obowiązek zapakować zwracane produkt(y) w taki sposób, aby nie uległ(y) uszkodzeniu podczas transportu
  • Zwracający towar, ponosi koszty wysyłki
  • W przypadku odesłania zakupionych produktów, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu

    Co w sytuacji gdy produkt zostanie uszkodzony w transporcie?
  • Dokładamy wszelkich starań, aby jakość pakowania każdego zamówienia była bardzo wysoka, lecz nie mamy wpływu na warunki i jakość transportu.
  • Gdy dojdzie do takiej sytuacji, prosimy niezwłocznie tj. bez zbędnej zwłoki o kontakt z Naszym biurem obsługi klienta poprzez bok@protect24.com.pl dołączając fotografię uszkodzonego towaru-cały produkt, miejsce uszkodzenia produktu.


W jakim terminie mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy za zwrócony towar?

  • Zwrot pieniędzy, następuje najpóźniej do 14 dni kalendarzowych na konto, z którego kupując(a)y dokonał(a) płatności

Czy mogę wymienić produkt(y) na inn(e)y? Jeżeli tak, to czy ponoszę koszty kuriera?

  • Jest możliwość wymiany produkt(u)ów na inne, widniejące w Naszej ofercie
  • Koszt wysyłki przy wymianie produktu, pokrywa zamawiający

Rejestracja konta, logowanie

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czy zamówienia można składać bez rejestracji konta, oraz jakie korzyści niesie za sobą założenie konta, wystarczy kliknąć ‘czytaj więcej’

Czy muszę mieć zarejestrowane konto aby móc złożyć zamówienie?

  • Szanując Twój czas, podjęliśmy decyzję, że nie będzie konieczności zakładania konta na www.protect24.com.pl , abyś mógł/mogła zamówić interesujące
    Cię produkty i zrealizować swoje zamówienie.
     

Jeżeli zdecyduję się na założenie konta, jakie mam z tego korzyści?

  • Mając założone konto będzie można na bieżąco sprawdzać historię zamówień
  • Szybki kontakt mailowy z biurem obsługi klienta (bok) bok@protect24.com.pl
  • Informacje o przewidywanych promocjach, wyprzedażach, zanim pojawią się na stronie głównej

Co w sytuacji gdy zapomnę hasła?

  • Czasami i tak się zdarza, dlatego w pierwszej kolejności kliknij „nie pamiętam hasła”
  • Zostaniesz poproszon(a)y o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane unikalne hasło-prosimy nie podawać hasła osobom trzecim.
  • Podany adres e-mail do zmiany hasła, musi być taki sam jak adres, podczas rejestracji konta.

Czy mogę usunąć samodzielnie konto?

  • Przykro nam, lecz nie możesz samodzielnie usunąć konta, ponieważ jest to związane z bezpieczeństwem Twoich danych
  • Jeżeli zdecydujesz się na usunięcie konta, prosimy o kontakt poprzez formularz z biurem obsługi klienta, dodając temat ‘usuń konto’ oraz podaj swoje imię i nazwisko i/lub nazwę firmy
  • Uwaga! Prośba o usunięcie konta, musi zostać wysłana z adresu e-mail, który był podany podczas rejestracji konta


    Życzymy udanych zakupów
    Zespół Protect24